De allerlaatste dag - Reisverslag uit Peking, China van En Shi Weijer - WaarBenJij.nu De allerlaatste dag - Reisverslag uit Peking, China van En Shi Weijer - WaarBenJij.nu

De allerlaatste dag

Door: En Shi

Blijf op de hoogte en volg En Shi

09 Mei 2018 | China, Peking

Boehoe

Vandaag is de allerlaatste dag. We hadden geen plannen vandaag.
Na even op de kamer gezeten gingen we lopen. Als eerst gingen we naar het park tegen over ons. Ik had namelijk gezegd: Na 10 dagen er naar gekeken is het wel tijd om er in te gaan. Er was een gezellige sfeer in het park. Ik heb er ook wat gefilmd. Daarna zijn we verder gaan lopen we kwamen uit bij een politie museum. Het was daar heel leuk ondanks dat ik het niet kon lezen.
We liepen langs een Chinese schoenen winkel. Daar heb ik eerder schoenen gekocht. Ik heb er ook nu hele mooie schoenen gekocht. Maar waar voor we echt naar toe gingen was de Dazhalan streed. Dat is een modernere oude Chinese winkel straat. Het was daar heel mooi met al die bomen en er reed ook een oude tram. Ik heb daar bijna mijn geld opgemaakt. Wat ik heb gekocht is: Een t shirt met de muur erop, een Chinees tasje en een hele mooie Chinees vestje/ T shirt. ‘S avond hebben we heel lekker gegeten en zijn we naar de verlichte verboden stad. En om de reis dan echt aftesluiten een lekker ijsje bij Haagen Dasz. En nu ik dit type moet ik bijna naar bed. Om 10 mag ik naar bed zodat ik in het vliegtuig lekker zal slapen. En als jullie dit lezen ben ik lekker aan het slapen, want morgen is het weer om 6:00 op. En is dit dan nu echt het einde.

LEKKER SLAPEN!!!!
XOXO En Shi





  • 09 Mei 2018 - 14:42

    Aoying & Annemarie:

    Lieve En Shi,

    wat heb je nog veel leuke dingen gedaan vandaag!
    Jammer (boehoe) dat het nu weer / al tijd is om terug naar Nederland te gaan.
    Maar je neemt al je mooie verhalen, foto’s en filmpjes én aankopen mee terug.
    Daar kun je nog lang van nagenieten!

    China en speciaal Beijing horen bij jou. En zullen altijd in je hoofd en hart zijn. Waar je ook bent.

    En je weet: je komt er over een tijd weer terug, en nog eens en nog eens....

    Goede reis morgen!
    Aoying en ik staan klaar om je een dikke knuffel te geven!!
    En opa en oma.

    Love you

  • 09 Mei 2018 - 15:55

    Pauline Rooijakkers:

    Wat hebben jullie veel gedaan samen
    Ben benieuwd naar jou verhalen en
    Foto’s
    Ik wens jullie een hele goede terug reis
    En tot gauw
    Groetjes Pauline

  • 09 Mei 2018 - 22:31

    Ingrid De Werk:

    Wat heb jij genoten van je reis. Bedankt dat wij mee mochten lezen met jouw avontuur. Goede reis

  • 09 Mei 2018 - 22:47

    Rian:

    Goeiemorgen lieve En Shi... dat was toch wel (extra) vroeg eruit. En al op weg hoor ik van mama. Nog maar even heel goed genieten van deze laatste momentjes en al t moois wat je hebt beleeft in jouw China... We zijn benieuwd naar jullie verhalen!!! Goeie reis... ik ga nu lekker slapen. Xxx

  • 10 Mei 2018 - 18:00

    Nicoline Denissen:

    Wat een reis was het En Shi, volgens mij zijn al je verwachtingen uitgekomen. Wij zijn ook weer blij dat je weer thuis bent. We willen je graag snel weer zien en je verhalen live horen. Nu eerst mama en Aoying knuffelen, die hebben jullie super gemist. Tot gauw

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

En Shi

Hoi! Ik ben En Shi. Ik ben geboren in China. Ik ben in 2008 geadopteerd.

Actief sinds 25 April 2018
Verslag gelezen: 166
Totaal aantal bezoekers 10164

Voorgaande reizen:

29 April 2018 - 10 Mei 2018

Terug naar Beijing

Landen bezocht: