Nog 3 nachtjes - Reisverslag uit Zeeland, Nederland van En Shi Weijer - WaarBenJij.nu Nog 3 nachtjes - Reisverslag uit Zeeland, Nederland van En Shi Weijer - WaarBenJij.nu

Nog 3 nachtjes

Door: En Shi

Blijf op de hoogte en volg En Shi

26 April 2018 | Nederland, Zeeland

Hallo

Heel erg bedankt voor jullie lieve reactie
Ik vind het erg leuk om te lezen dus nogmaals heel erg bedankt.

Vandaag niet zo heel veel gedaan alleen even wat gedronken bij een strandtent in Breskens en daarna gingen we weer terug naar huis. Weekje Zeeland zit er helaas weer op.

Maar nu is het dan echt bijna!!!

Alvast een fijne nacht en ik laat weer gauw iets horen.

Xx En Shi

  • 26 April 2018 - 19:26

    Aoying:

    HOUDOE HOUDOE
    NADOE NALOE
    ETUH

  • 27 April 2018 - 13:18

    Paul En Monique Ten Have:

    Hoi En Shi,

    Gezellig in Breskens

    Ik heb mijn bruisballen nog niet gebruikt

    Was het leuk bij Amber en Jing

    en al zenuwachtig om naar China te gaan?

    Nog 2 nachtjes slapen

    Xxx Noa

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

En Shi

Hoi! Ik ben En Shi. Ik ben geboren in China. Ik ben in 2008 geadopteerd.

Actief sinds 25 April 2018
Verslag gelezen: 155
Totaal aantal bezoekers 10167

Voorgaande reizen:

29 April 2018 - 10 Mei 2018

Terug naar Beijing

Landen bezocht: