Voorpret - Reisverslag uit Zeeland, Nederland van En Shi Weijer - WaarBenJij.nu Voorpret - Reisverslag uit Zeeland, Nederland van En Shi Weijer - WaarBenJij.nu

Voorpret

Door: En Shi

Blijf op de hoogte en volg En Shi

25 April 2018 | Nederland, Zeeland

Nog maar 4 nachtjes slapen en dan is het zover!
Ik heb er enorm veel zin in.
Ben een en ander al aan het voorbereiden, ik heb bijvoorbeeld al mijn kleren al samen met mama uitgezocht.
Over mama gesproken ik ga haar heel erg missen en Aoying ook maar ja dat mag mijn reis zeker niet verpesten dus deze XXX krijgen jullie alvast. Nu ik dit typ is het al avond dus ik wens jullie een hele fijne nacht toe (al denk ik dat jullie dit pas morgen lezen).

  • 25 April 2018 - 21:56

    Jan-Pieter :

    "Geniet met volle teugen dan heb je geen tijd om iemand te missen behalve je liefste oom." Zegt een oude chinese spreuk. spreekwoord.

  • 25 April 2018 - 21:56

    Myrka:

    Veeeeeeel plezier EnShi!!

  • 25 April 2018 - 21:57

    Jing, Amber, Bram Em Isabelle:

    Heel veel plezier in China!!!

  • 25 April 2018 - 21:59

    Ingrid De Werk:

    Lieve En Shi,
    Je gaat vast een heerlijke reis maken samen met je vader. Dat jij je moeder en Aoying gaat missen is normaal. Maar ik denken dat je straks daar in China zoveel te zien krijgt, leuke dingen gaat doen met je vader dat je geen tijd hebt om hun te missen. En je kunt ze altijd mee laten leven net deze blog. Heel veel plezier lieve meid

  • 25 April 2018 - 22:03

    Annemarie :

    Lieve En Shi,

    Tuurlijk gaan Aoying en ik je / jullie ook missen. Het zal heel wat stiller zijn in huis zonder jouw geklets.

    Komende dagen zorgen we samen dat jouw nieuwe koffer ingepakt wordt - niet te vol, want er moeten heel wat souveniers mee terug kunnen......

    Ik weet zeker dat het een super mooie reis wordt:
    jij hebt zoveel leuke plannen in ‘jouw Beijing’.

    Als ik Aoying jouw verhalen voorlees, reizen we vanaf hier gewoon een beetje mee.

    Love you

  • 26 April 2018 - 00:27

    Pauline Rooijakkers:

    He schatje
    Wat spannend nog die dagen wachten maar die vliegen voorbij hoor
    Ik wens jou en papa natuurlijk een super fijne gave vakantie
    Heel veel liefs van je leukste tante

  • 26 April 2018 - 02:07

    De Hoefnageltjes :

    He lieve En Shi... wat heb jij toch een gaaf vooruitzicht de komende weken!

  • 26 April 2018 - 05:13

    Monique Ten Have:

    Lieve En Shi

    Heel veel plezier met de voorbereidingen Beijing.

    Je gaat een mooie tijd tegemoet met papa. En dat je mama en Aoying gaat missen is heel normaal. Geniet van alles wat je gaat doen. tot in Beijing. Xxx Monique

  • 26 April 2018 - 05:14

    Noa :

    Lieve En Shi,

    Ik wens je alvast heel veel plezier hier vanuit China.
    Het is hier super leuk.

    Tot in Beijing


    Liefs je Bff

  • 26 April 2018 - 05:16

    Paul Ten Have:

    Hoi En Shi,
    Een beetje spannend, maar vooral heel leuk.
    Geniet ervan. Ik ga je volgen en zie je in Beijing

  • 26 April 2018 - 05:38

    Yi-Ping:

    Hey lieve En Shi,

    Ik zal jou dan ook maar eens heel veeeel plezier wensen. Want in China ga jij heel veel lol beleven. Ik snap ook dat je Aoying en (jou) mama gaat missen. Dat zou ik ook doen. En natuurlijk gaat dat jullie vakantie niet verpesten. Neem ook vooral heel veel muggenspray mee. Want je zal maar lek geprikt worden, door muggen. En voel je asjeblieft niet verplicht om rond te reizen. In het hotel zitten is ook leuk. Laat me foto’s zien op WhatsApp. We appen wel.

    Veel groetjes uit de sheyshellen, want daar zit ik nu.
    Xxxxxxxx je speeltuin maatje Yi-Ping

  • 26 April 2018 - 06:13

    Mees:

    Hoi En Shi

    Ik wens je een superleuke reis en als er een ding is waar je je geen zorgen over hoeft te maken is het dat het niet leuk is.

    Veel plezier het is echt heel mooi daar ( geloof me)


    Groetjes vanuit de seychellen

    Mees

  • 26 April 2018 - 07:30

    Rutger En Noortje:

    Ha lieve En Shi,

    Heerlijk vooruitzicht om weer naar China te gaan. Valt papa goed op tussen alle Chinezen

  • 26 April 2018 - 07:37

    Rutger En Noortje:

    En jij lekker niet

  • 26 April 2018 - 07:42

    Rutger En Noortje:

    Er gaat iets mis met ons bericht.. blijkbaar kan ik geen emoticons versturen..

    Weer een bijzondere reis die je gaat maken naar Beijing! Jullie gaan het vast goed stellen samen.

    Veel sterkte voor mama en Aoying! Voor de thuisblijvers gaat de tijd toch langzamer.
    Een hele fijne reis voor jou en papa!

    Dikke knuffels,

    Rutger en Noortje

  • 26 April 2018 - 09:05

    Hanneke:

    Heej Lieve En Shi!

    Wat leuk om je hier te mogen volgen tijdens je reis naar China.

    Nu komt t wel echt heel dichtbij, Spannend!!!
    Geniet nog even van de voorpret en dan een hele goede reis samen met je papa!!!

    Dikke kus, en geniet meisje!

    Liefs, Hanneke

  • 26 April 2018 - 09:29

    Monique Henzen:

    Lieve En Shi wat heerlijk voor je dat je weer naar China gaat. Toen ik het las dacht ik weer aan de tijd dat we samen in China waren, wat was je nog een klein meisje. We hebben het heel gezellig gehad en dat was vooral te danken aan de gezelligheid van jou en Yuan Nu ga je lekker samen met papa en heb je vast een hele lijst met dingen die je wilt zien, doen en kopen haha. Geniet er maar van! Dikke kus van ons (en stiekem ben ik wel een beetje jaloers hoor)

  • 26 April 2018 - 12:13

    Nicoline Denissen:

    Hey En Shi, wat komt het dichbij nu. Naar China, wat je zo graag wil. Je gaat het vast super leuk hebben daar met papa. En mama, die mist jou ook vast en zeker. Extra leuk om haar weer te knuffelen als terug bent. Dikke kus van ons.

  • 26 April 2018 - 12:25

    Roel Denissen:

    Hoi En shi super leuk dat je naar china gaat ik zal super vaak kijken in dit reisverslag veel plezier!!!!

  • 26 April 2018 - 15:52

    Marjanne:

    Hoi En Shi en natuurlijk ook papa....wat een super vooruitzich zeg! Een verre reis. Je hebt een heleboel plannen en je dromen zullen zeker uit komen. Pas je ook op je papa....je kent hem...Heel veel plezier samen. Groetjes Marjanne

  • 30 April 2018 - 23:13

    De Hoefnageltjes :

    Oh, het is zover! Je bent in China!!!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

En Shi

Hoi! Ik ben En Shi. Ik ben geboren in China. Ik ben in 2008 geadopteerd.

Actief sinds 25 April 2018
Verslag gelezen: 266
Totaal aantal bezoekers 10150

Voorgaande reizen:

29 April 2018 - 10 Mei 2018

Terug naar Beijing

Landen bezocht: